Spis recenzji

Spis wszystkich recenzji książkowych, które się pojawiły na stronie (w ramach kategorii kolejność alfabetyczna wg nazwisk autorów):

 

Badania rynku

Dominika Maison „Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta”

Dominika Maison „Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych”

Vadim Makarenko „Tajne służby kapitalizmu”

Dietmar Pfaff “Badania rynku. Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe”

 

Marketing

Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette “Storytelling narracja w reklamie i biznesie”

Sławomir Czarnecki „Nowa widownia. O promocji w kulturze”

Mark Hughes “Marketing szeptany. Buzzmarketing. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu”

Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk „Marketing sensoryczny”

Hamish Pringle, William Gordon “Zarządzanie marką. Jak wypromować rozpoznawalną markę”

Roman Rojek „Marka narodowa”

Marek Staniszewski „Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera”

Jacek Pogorzelski „Rewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku”

Paweł Tkaczyk „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”

Markus Stahlberg, Ville Maila “Shopper marketing. How to increase purchase decisions at the point of sale”

Robert Stępowski „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”

Paco Underhill “Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie”

 

E-marketing

Jason Falls, Erik Deckers „Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę”

Jarosław Królewski, Paweł Sala „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”

Barbara Stawarz „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”

Robert Stępowski „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”

Gary Vaynerchuk „Jab, jab, jab, right hook”

 

Reklama

Dariusz Kubuj „Outdoor. Reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności

Karolina Janiszewska, Jacek Kall „Strategia reklamowa. Praktyczny poradnik dla menedżerów marki”

Pat Fallon, Fred Senn „Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza”

Robert Solomon „The art of client service”

Adrian Tomaszewski „Książeczka zdrowia copywritera”

 

Dla menedżerów

Anna Sarnacka-Smith „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie”

Robert Zych „Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi” 

 

Rozwój osobisty

David Allen „Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i w życiu”

Leo Babauta „Focus: A simplicity manifesto in the Age of Distraction”

Gary John Bishop „Unf*ck yourself. Napraw się!”

Miłosz Brzeziński „Wy wszyscy moi ja”

Roger von Oech „Kreatywność. Możesz być bardziej twórczy!”

Dominika Paradowska, Joanna Płuciennik „Coaching w sytuacji kryzysu”

 

Inne

„Po co nam socjologia” (praca zbiorowa)

Susan Cain “Ciszej proszę… Siła introwersji w świecie, który nie może przestać gadać”

Julita Dąbrowska „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce”

Jeffrey Gitomer „Czarna książeczka budowania kontaktów”

Malcolm Gladwell „Punkt przełomowy”

Daniel Kahneman „Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym”

Marek M. Kamiński „Gry więzienne”

Garr Reyonlds „Zen prezentacji. Pomysły i projekty”

Matthew Syed „Metoda Czarnej Skrzynki”

Leave a Reply