Marketing and Technology Congress – zapowiedź konferencji

z17749917Q,Marketing-and-Technology-Congress-2015

Już niedługo (bo w kolejnym tygodniu a dokładnie 16 kwietnia) odbędzie się w Warszawie konferencja „Marketing and Technology Congress” organizowana przez Grupę PWN oraz HG INTELLIGENCE S.A.

Z tego co się dowiedziałem wydarzenie jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie książką  „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” pod redakcją Jarosława Królewskiego i Pawła Sali a tematyka poruszana w czasie konferencji będzie miała ścisły związek z treściami z tej książki (notabene recenzję „E-marketing…” możecie przeczytać na moim blogu tutaj).

Swoje wystąpienia zapowiedzieli między innymi: Barbara Stawarz (która jest autorką świeżo wydanej przez PWN książki o content marketingu), Artur Kurasiński (autora bloga na temat mediów elektronicznych), Paweł Sala (jeden z polskich ekspertów ds. e-mail marketingu) oraz Dominik Kaznowski (ekspert odnośnie blogów prowadzonych przez przedsiębiorców i korporacje).

Dla mnie interesująco zapowiadają się zwłaszcza dwa wystąpienia. Jedno z nich będzie dotyczyć „proximity marketingu” i w czasie prezentacji case studies dowiemy się jak w Polsce wdraża się technologię kontekstową oraz jak „proximity marketing” działa w kampaniach multikanałowych. Drugie, przygotowane przez Macieja Zasadę ma dotyczyć zastosowań „wirtualnej rzeczywistości” w kampaniach marketingowych. W Polsce z tego typu kampanii korzystały ponoć Nissan oraz Wrigley. Jestem ciekaw jak to wyglądało w praktyce 🙂

Ja na „Marketing and Technology Congress” na pewno się pojawię i już teraz mogę Wam obiecać relację z tej konferencji. UPDATE: relacja dostępna tutaj

Więcej informacji na temat konferencji oraz możliwość zapisów poprzez oficjalną stronę internetową kongresu.

Dodaj komentarz