Dlamarketera.pl – nowa księgarnia internetowa z książkami o marketingu, reklamie, badaniach

Pod adresem http://dlamarketera.pl znajdziecie nową księgarnię internetową z książkami z zakresu marketingu, reklamy, badań i nie tylko. Zamawiać jeszcze nic nie zamawiałem z tego nowego sklepu (z tego co czytałem działa około pół roku), ale oferta przedstawia się naprawdę interesująco. Żeby się odróżnić od konkurencji sklep stara się promować przez różne ciekawe akcje (np. ostatnio można było zamówić nową książkę Dominiki Maison, wraz z jej specjalnym podpisem). Sklep założyła Magda Michna, która sama ma kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu (co zwiększa szansę na stworzenie ciekawej oferty księgarni). Z tego co mi się dziś udało przeczytać na stronie księgarnia to tylko początek projektu dlamarketera.pl – docelowo chodzi także o stworzenie platformy wymiany doświadczeń marketerów. Pomysł ciekawy – czy się uda to już inna kwestia, ale trzymam kciuki za autorkę projektu.

To, co jest punktem wspólnym projektu dlamarketera.pl i bloga Lektury Badacza to recenzje książek przydatnych dla osób związanych z marketingiem. Z tym, że nie postrzegam dlamarketera.pl jako konkurencji – w większym stopniu cieszę się, że w polskim Internecie pojawia się kolejne miejsce gdzie można będzie przeczytać recenzje ciekawych pozycji ksiązkowych z zakresu szeroko rozumianego marketingu.

Leave a Reply